Thursday 27 February 2014

Allergic??

Aiyooo!! sejak bile plak aku ni alergic pada makanan??selama ni aku baham udang berkoyan2..ketam berkilo2..okey jer..xde alergic..semalam g klinik doc tu kate aku alergic???huhu xpatut....hehhe

boleh plak semalam sampai klinik check2 purse aku xder??sudah??mane aku letak..xpasal2 jadik hendon plak aihhhh!!

ape lagi kuar klinik dengan sopan santunnya...start kete pecut r balik umah...sampai jer kat umah..shantek jer terletak kat atas laptop..huhu alhamdulillah..kau masih ader..huhuhu walaupon xbanyak ongkos nya dalam purse tu..tp macam2 kad ader dlm tu..huhu termasuk pic zamri..hehhe nak jugak....!!!

terus g klinik n mintak mc...hahaha ape lagi dapat mc jadik SETAN lah jap..alang-alang xbley semayang ape kate g round2...hehhe kol sape2 yang free ajak lepak same..hehhe 

next entry aku cite ngan sape aku lepak...hahhaha 

aku rase yang membuatkan tangan aku gatal2 ni aku pakai losyen baby johnson lah..selama ni aku pakai vasseline...di sebabkan stok vasseline aku dah abis aku sebat jelah losyen yang ader kat umah tu..ha kauuu!!kene gatal2 terus..huhu mc setengah ari..pastu g melencong..syabas2!!

nak tau pasal alahan ni sila ke e-kesihatan.blogspot.com 

k la xoxo nak gerak ader urusan di luar office..huhhu

No comments:

Post a Comment