Monday 7 April 2014

CERITA 3 : Take a serius...

Alhamdulillah kenyang.. baru lepas lunch.. arini makan ayam masak cili api.. oh tersangat sedap arse nyer.. thank you so much buat my mum yang masak begitu sedap hari ini.. hehhe

Oh.. bukan nak cerita pasal resepi ayam masak cili api okey... aku tau korang lagi pandai masak and memang sampai terangkat lah tangan tu kalau makan.. puye lah sodappp kan.. hehe

Pejam celik pejam celik tinggal 5 bulan lagi dah..alhamdulillah.. daripada 0% sekarang dah naik 20%.. hehehe everything untuk majlis tempat aku dah mula aku prepare..




- decoration untuk pelamin aku dah settle.. bagus mak andam aku ni.. dia tau aku tak berape reti pasal deco2 ni.. jadik nye aku bg tau yang aku nak konsep mewah dan elegant. so pandai2 nanti ea kau deco... untuk baju blum decide lagi sebab tak tau lagi baju pe nak pakai and tak tau lagi tema ape...  sekarang masih sibuk mencari cari kanopi.. kanopi ni aku serah kat mak aku.. tapi disebabkan aku ni yang selalu kuar jumpe orang sane sini... aku lah yang uruskan.. hehehe small the matters..



ini antara tema-tema yang aku berkenan.. cume kene pastikan kat mak andam tu jelah yang dia ade warna-warna yang aku nak ni.. hehhe

- photographer dah ade.. dah book tarikh tapi lom sempat jumpe lagi.. ingat nak jumpe this week akak aku plak takde balik umah mak mertua nyer.. cane tuh?? photographer ni pon kenal akak aku jer.. sebab akak aku yang call dia aritu.. hehhe jadik xpe janji dah book tarikh...

- videographer.. alhamdulillah yang ni pon dah settle.. aku book tarikh dengan deposit sekali.. senang!! aritu pon dah jumpe terangkan ape yang aku nak.. video aku tu macam mane nanti... perbincangan start dr kol 4ptg sampai 6 petang.. lame jugak.. macam tengok wayang.. ahahhaha aku wat 2 video... 1 video save the date.. dengan video nikah and sanding.. wahhh!! aku plak terlebih xcited hahhahha

- kad kahwin - settle jugak... 45hari baru siap kad kahwin aku nanti.. hehe so bile free nyer ni nak amik pic prewedding hahhaha.. yang ni pon aku dah xsabo nak ngengok wehhh!! haishhhh


Balik keje semalam sempat jugak jumpe Zamri sekejap sebelum dia balik KL... jadik nye usha2 lah barang hantaran kat Mall.. erm xde yang menarik... jadik nye tunggu next month lah aku naik KL baru shopping sakan.. hehehe


okey.. XOXO jumpe lagi...

No comments:

Post a Comment