Monday 31 March 2014

Itu Tak Adil (bagi aku lah...)

Hampir seminggu tak update blog kan.. tulah.. emosi tak stabil.. pikir macam-macam and busy sendiri huhuhu 

Nak kongsi cerita pasal hal cuti aku jap.. aishhh!! tak tau nak strart dari mana and tak tau jugak sama ad tajuk aku ni releven atau tak dengan cerita aku ni.. atau patut atau tak aku kongsi dalam blog.. yup memang tak puas ati sekarang ni.. sebab tu nak luahkan dalam blog.. peduli lah lau ader kate aku #$^&*&*#$ sebab tulis perkara-perkara macam ni kan..

welll ini cara aku tuk luahkan apa yang terpendam.. jadik nye terima jelah yer.. hahahha

okey.. bagi aku perkataan CUTI memang tersangat besar... and pantang sekali kalau aku nak cuti orang tak bagi... hello selama aku kerja kau takde plak nak amik berat pasal aku atau try bagi tau aku apa patut aku buat ker... tegur cara aku bekerja ker... jauh sekali nak jumpe aku depan-depan meluahkan rase ketidakpuas hatian kau tu...jadik KENAPA nak kisah kalau aku nak cuti last minutes??? ples explained to me!!

okey.. aku admit kesalahan aku sebab mintak cuti last minutes.. tapi atas alasan ape kau tak bagi aku cuti.. selama ni aku ad kat opis kau buat tak tau je kan.. jadik aku anggap aku ad ke tak de dalam opis ni tak jadik hal lah kan... 

memang sebelum-sebelum ni aku kalau cuti apply awal-awal..tapi kali ni aku tak bley nak hadap plak keje-keje kat opis... i need tu rest and try to calm down.. banyak sangat perkara yang berlaku sepanjang minggu ni.. 

Last week aku nak cuti ader yang tak bagi sebab akhir bulan and keje aku setiap akhir bulan hantar duit hasil.. jadik nye dah memang tak de sape nak tolong aku buat... okey find aku cuti lain kali je lah... 

hm.. walau pon dalam hati ni kate "tak salah kalau mencuba.. tak rugi pon... " 

cube tanye bos dulu.. boleh ke nak cuti...?? 

     jawapan :>> kenapa tak apply awal-awal?? >>  kalau atas urusan penting boleh..

ok... tak pe... sabar.. aku harap sangat aku cepat-cepat dapat tukar..

bukan sebab CUTI ni.. tapi banyak bende...


XOXO jumpe esok.. sebab memang tak de rase menulis.. kalau diteruskan ramai yang kene maki jap lagi.. okey bye

No comments:

Post a Comment