Wednesday 26 March 2014

SELAMAT HARI POLIS 207 - (semalam)

Salam Rabu... arini baru ada masa nak tulis blog.. hahahha busy sikit sebab wat projek konon-kononnya nak buat guestbook sendiri.. jadik tengah busy lah meng`decorasi` lah kan.. tak tau lah jadi  ke idak nye.. hopefully jadik lah nyer.. hehhe


Semalam ada sambutan Hari Polis yang ke 207... termasuk dengan aku sekali lah kene berbaris di tengah2 panas tu.. huhuhu bangun kol 5 pagi sebab nak sampai padang kawad sebelum kol 7.30pg.. perjalanan dari umah aku ke Batu Pahat dalam sejam lebih kurang.. aku pon tumpang jelah balai ai tam.. hehhe jimat cikit wit minyak...huhuu

VVIP memang datang lambat... kita ni pencacai kene lah datang awal kan.. (agak kasar ayat tu) hehehe

Majlis start lebih kurang pukul 8pg...

**Nyanyi lagu Negeri Johor.. Negaraku.. Sang Saka Biru...
 - penuh semangat aku nyanyi lagu Negeri Johor ngan Negaraku..
 - sorry aku memang tak hafal lagu Sang Saka Biru ngan Polis Sedia Berkhidmat.. kumat kamit jelah mulut        aku...konon-konon memang fasih nyanyi lagu tu... hahhha

**baru lah ucapan dari Tim. Ketua Polis Daerah.. hampir 20 minit.. sampai ader lah anggota kawad                 kehormatan tu pengsan.. naik lenguh jugak kaki aku berdiri dengan high hill.. panas plak tu.. sempat               minum air jer pagi tu... memang dah xsabo nak duduk n amik air..huhuu

**last baru lah penyampaian sijil penghargaan... nyanyi lagu Polis Sedia Berkhimat.. bila suh kuar baris aku       lah orang pertama lari nak dapatkan kerusi.. hahahha

Settle je terus balik.. tak makan pon.. sebab aku tumpang orang.. jadik nye ader yang nak blnje makan luar aku pon ON je lah.. itu nama nyer REZEKI...







*SELAMAT HARI POLIS KE 207*



No comments:

Post a Comment