Tuesday 11 March 2014

300 : rise of an empire

Salam tengah ari... alhamdulillah baru lepas lunch.. hehhe
 nak share ngan korang movie 300 : rise of an empire..

Ahad lepas aku g tengok wayang.. dah tak tau nak g mane.. ari Jumaat aritu pon baru je lepas datim ngan Zamri.. g kluang... carik hadiah kawen member aku si Pika.. pegi pon dah petang.. jadik nye dapat barang terus balik.. huuhu ari sabtu aku jadik pengapit Pika... Zamri pon ader maulud kat kampung.. masing2 ader hal kan.. hehhe ari ahad sebelum Zamri balik KL wajib lah datim jap.. hehhe semata-mata nak tengok wayang jer pon.. g JB.. huhu tengok kat Bukit Indah.. ingatkan nak tengok cite 3 days to kills.. mase pulak tak kene... Zamri kene balik sebelum kol8 sebab tumpang member balik KL... jadik nyer tengok lah cite 300 tu...



Okey.. sejujur-jujur nya.. ini cerita paling ganaz yang penah aku tengok!! perghh!! memang xsesuai untuk aku.. lagipon aku xfollow cite ni dari awal... jadik nya xberapa nak paham lah.. pening terus pale otak aku nak paham jalan ceritanya.. huhu Best memang best tapi tulah ganas beno.. main penggal-penggal kepala.. haishhh!!

best nyer sebab strategi diorang masa berperang tu.. kalau nak paham kene tengok cite tu lagi sekali.. huhu baru leh cite balik kat korang.. hahahha aku rase nanti ader sambungan cite ni.. sebab ketua GREEK tu masih idup.. eh yeker??GREEK ke Grace?? ntah pape  lah..

jom rehat.. tido2..hehhe k XOXO

No comments:

Post a Comment