Monday 3 March 2014

Cerita 2 : Lagi 6 Bulan

1/2 jam lagi nak balik..yeayyyy!! Syabas sebab arini aku langsung tak sentuh kerja!! Aku wat ape kat ofis??hahhaha Macam-macam.. biar aku jerlah yang tau..huhuhu

Petang-petang camnie macam nak cite sikit pasal aku and zamri... cite kosong-kosong kan biase makcik-makcik suka cerita-cerita kosong sambil minum air teh o dengan biskut kering pastu cite pasal itu ini.. kalau lah itu ini blah blah blah hehhe 

Okey.. tinggal 6 bulan je lagi sebelum melangkah ke alam perkahwinan... dah bulan 3 masih lagi duk berfoya-foya... dengan sijil kahwin tak amik lagi... pelamin tak tempah... kira nya banyak bende aku xwat perancangan lagi.. biase nye orang akan over excited.. aku mcam ni lah... tak tau lagi bile nak amik kursus kahwin nyer...huhuhu 

zamri ader ajak g kursus kahwin 1 sampai 2.3.2014 tapi aku busy lah... lagipon kan 28.02.2014 aritu ader Dinner jadi aku cakap kat zamri pilih lah tarikh lain...

next week plak aku jadik pengapit Pika... Baju dia sponser aku tinggal buat jer...hehhe tu pon rm100++ sebab letak manik bagai..hahaha nak jugaks bling2 hehhe

oh last week aku ader tanye member aku pasal wedding planner n mintak dia make up mase wedding aku nanti..huhu sedeyyyy!! dia dah penuh.. adoiii!! rupe nyer kene tempah setahun sebelum majlis... sedeyyy!! ni photographer pon aku tak carik lagi.. arghhh!!suke wat aku pening r.. benci!!! 

mak aku plak memang dah over excited lah.. sebab aku yang last jadik nyer kalau bley dia nak meriah giler2 hehehe tak kisah lah... pandai2 le mak aku uruskan.. hehhe 

zamri kate paling lewat pon kene amik kursus kawen bulan 4.. sebab lepas tu nak kene check darah lah.. jumpe doctor lah.. nak kene mintak pengesahan bujang lah... nak tempah tok kadi.. huhhu macam kawen ngan polis jerk kene mintak pengesahan bujang hahhaha 

okey bulan 4 nanti kita amik kursus kawen ea sayang... jangan risau.. kalau dah jodoh xkemana bak kate afgan " jodoh pasti bertemu"  hehehhe



jom balik... arini keje main2 je kan.. ntah aper2 XOXO


No comments:

Post a Comment